MINA ÅR MED UNIFORM, SKAMMENS LIVRÈ – ILSKA MOT SUNNES NAMNPIRAT

http://www.tindra66.sprayblog.se/upload/Me%20in%20da%20shop

Jag är arg, har läst att Sunnes författande Namnpirat anses som duktig med sin research.

Ja det stämmer nog för dom som inte vet sanningen. Vilken sanning som gäller det vet endast denne fabulererska. Om jag vore förfatarinna och slumpen knackade på min dörr. Så skulle jag bli glad och väldigt nyfiken på dessa personer och samtidigt försöka förklara mig. Nu har jag fått göra ditt jobb. Jag har fått samla mod till mig och kontakta de människor som är direkt berörda av ditt tilltag. Du har väl förstås fullt sjå med att utöva och vårda ditt antagna varumärke och dess produkter.

Jag tycker och min fd. familj anser ditt tilltag är osmakligt och aningen hänsynslöst och oförskämt.

Du är sjuksköterska och tandläkare, och har då svurit en ed på att handla professionellt och med empati. Tja den empatin döljer du väl. Försök och sätt dig in i vår situation och kom inte och hävda att du ingenting visste. För jag skrev till dig i höstas och förklarade. Någon djävul på etik eller moral är du inte, då du nyttjar en verksams polis efternamn. Jag tycker du kunde ha den goda smaken att höra av dig till familjen

Jag har däremot en djävul intatuerad i svanken, men leker med eld det gör jag inte. Däremot så dansade jag så det stod härliga till på vår skolas dag i Fryxellska skolan i sunne. Jag har gått på BUP, Barn och ungdomspsyk oxå, när jag var i 25 årsåldern, tänk vilken slump. Samt att mamma Berith har en såpass ovanlig diagnos som akut schizoid psykos och läst teater i Stockholm. Hoppsan, vilket sammanträffande.

Men du och din molarborrande make fortsätter väl spela tillfälligheternas spel?

Mycket, mycket vresigt från tvillingmamman till batongbrudarna 
Tindra-Annette Broström/Tindra66

Kommentera

