KOMMUNERS REDBARHET GER TYDLIGEN BETALNINGSANM: HOS KRONOKALLE

 

https://i0.wp.com/www.tindra66.sprayblog.se/upload/minervauggla.jpg
HOHO..

Hej..

-jag hoppas er helg varit bra. Hos mig har cortisolet sprutat ur varje por. Ångestens våta filt omfamnade mig men jag biter ihop eftersom jag dansat den valsen förr.

Det som piggade upp i morse var inslaget i morgonnyheterna angående kommuners betalningsetik gentemot leverantörer och kunder..Där stod det i bland inte så bra till.

En man från Stockholm uttryckte en önskan om förståelse och att hänsyn skulle tas till kommunens storlek som förklaring till denna slarvighet.

Samma kommun anställer förmodligen inte oss med prickar i registret. Då personalavdelningen antagligen gör riskbedömmningar utifrån rekommendationer framtagna av någon tillförlitlig och betrodd medarbetare/eller säkerhetsföretag som kan riskmanagement?

Minervahälsningar..
Tindra-Annette,

Icke kreditvärdig och antagligen därför helt oanställningsbar..mycket osäker!

Lonley med Anita Baker

Kommentera

