ATT VARA OMDÖMESLÖS ÄR INGET BROTT-BARA OETISKT,HELENE TURSTEN,Ang IRENE HUSS

 

 

 https://i0.wp.com/www.tindra66.sprayblog.se/upload/Me%20in%20da%20wood.jpg

 

 

Jag var i Karlstad med mina döttrar i går. Vi stannade till vid filmstaden och tittade på filmaffichen. 5an bombarderar mig reklamen. -jag mår illa.

Det vände sig i magen eftersom jag levt med hennes namne. Ni vet vad som hänt då jag försöker informera er om att det finns två sidor av ett mynt.

Tvillingarna F. I bor hos sin pappa och vi ses när jag orkar och de kan. De mår bra men är ledsna att bli indragna i något de inte kunnat förutse. Det finns fler drabbade, en hel släkt i Karlstad som bär detta korta och intressanta namn.

Varför valde du inte ett son namn när hennes kollega bär det? Varför hittade du inte på ett eget som du gjorde när du själv antog ett nytt namn?

Författarinnan, *Sagolik* *Stentur* Helene Tursten kunde ha den goda smaken att kontakta familjen och förklara sig. Hon behöver inte ta kontakt med mig, men de som bär namnet och fortfarande är verksamma som poliser. Det borde du göra för att påvisa att du har någon moral.

En del författare gör inträngande research, och skriver.  Du har tydligen fått beröm för din grundlighet. Samt en del människor skriver utifrån självupplevda saker.

Helene Tursten, vet du vilken smärta jag genomlider?

Om du hade tagit kontakt med mig efter det du då fått brevet, kunde jag gett dig uppslag om ev nya romaner. Om det mörka som kan uppstå i en människa då man arbetar med brottslighet och hur det är att leva med mörkret inom sig. Men du har ju din förebild i din hjälpreda som arbetar vid Västra Götalands polisdistrikt och själv är kriminalinspektör. Du har i alla fall fått ett brev så du vet att vi finnns.

Ni som läser det här skänk åtminstone våra flickor en omsorgstanke då ni köper hennes böcker eller går på bio och ser den duktiga kriminalkommissarien Irene Huss lösa mordgåtor
tänk då på Tvillingarna och mig.

Vi vet hur det är att leva med en riktig Huss.  Zinkadusen bränner som eld på min kind.KRAM till er. Tack för att ni läser.

Tindra-Annette Broström, Sunne. Tatuerad i svanken. 
Mas que nada, black eyed peas 

BAKER STREET,av GERRY RAFFERTY. JAG, BODDE DÄR EN GÅNG PÅ 70 TALET
SWINGING LONDON OH YEAH!

AS: STEVIE WONDER from the songs in the key of life

MONICA ZETTERLUND EN GÅNG I STOCKHLM, GEORGE BENSON ON BRODWAY 

För de som gillar sagolik sannolikhet så tycker jag att vi som läser deckare nu kan hålla i minnet Sverige 9 miljoner inv

ca 30.000 poliser (höftar)ca 3000 som bär namnet Huss.

 -någon polis kan heta Huss några poliser har sannolikhet tvillingar..

Men polis och tvillingar och Huss och en käresta som arbetat på krogen och sjukskriven för utbrändhet Måhända det är rimligt, troligt, och sannolikt att fru fortuna spelar detta tillfällighetsspel. Möjligen!
..
Probably and possible, the famous Detective Inspector HUSS

-själv tänker jag fortsätta slåss för sanning rätt och lag..

 

Kommentera

