EN TUR MED HYCKLERIEXPRESSEN NAMNPIRATEN ÄR GUIDE!

https://i1.wp.com/www.tindra66.sprayblog.se/upload/M%E5nbil.jpg
Fick en biljett till sagolandet stentur, tur o retur..

Namnpiraten hade vänligheten att förära mig en resa med borderline express. Hyckleriet all inclusive, Majorskan på Ekeby fick smaka på broby folkets smälek hon med.

Kommer ihåg när jag bodde i Östanås och cyklade till Mårbacka, för att titta på Selma Lagerlöfs påfåglar. De var väldigt vackra. Men de lät för jävligt. Lite falskt.

Det lät falskt när du berättade om en  f.d polis i Västra Götalands Polisdistrikt. Som är Irene Huss förebild

Så här känner jag Helene. Inom mig bor ett outvecklat barn. Det är en flicka som är mellan 0-3 år. Hon är arg, ledsen, oförstående och maktlös. Hon heter Hildur.

Det barnet blev slaget och skändat. De övergrepp du talade om att man var tvungen att hantera varsamt då man författar.

I min mammas journal står det på ett av de första arken. Modern slår sitt barn. Jag har inget minne av det och jag vet att hon var sjuk så hon visste inte bättre. Hon är förlåten. Och som du/ni vet älskar jag min mamma.

Du är ju sjuksköterska i botten, samt tandläkare. Har du då inte skrivit under en etisk kod i samband med sådana examina.

Det verkar som om du även har arbetat med psykiskt instabila människor och på mentalsjukhus. Då borde du veta bättre tycker jag. Men det får man kanske inte säga. Men jag har slut på silvertejpen..

Jag undrar om du reflekterar över det övergrepp du gjort dig skyldig till i samband med ditt namnlån. Det finns andra du kränker, värre än mig.

Eller så finns det andra dunkla motiv till att du använder namnet Huss. Kanske jag skall ta och ringa den grävande journalisten Janne Josefsson. Men han och andra har nog viktigare saker för sig.

Nu uppstod ytterligare ett tvivel. Han är ju också från Göteborg. Tänkte inte på det. Ni kanske sågs då du bodde där.

Vilka poliser känner du mer Helene Tursten?
Nedan ser du de riktiga tvillingarna Broström, (Huss) 16 år

https://i2.wp.com/www.tindra66.sprayblog.se/upload/felisibelle.jpg

Verba Volant, Scripta Manent,
Det talade ordet förgår, det skrivna består!

 

Kommentera

