BLI OSYNLIG MED NANO ENLIGT FMV MODELL

Ge mig Bollinger nu..En Pomerol går oxå an.

Ge mig Bollinger nu. En Pomerol går oxå an.

Yes, inte nog med att jag kan trimma upp kvasten mata flugor och tämja spindlar. Snart kan jag köpa en osynlighetsmantel..Kanske jag skall kalla min Tindra Manteln.

Tror ni mig inte så ber jag er läsa denna artikel..

Hemligheten heter multispektralt kamouflage och innebär att man med tre olika filmskikt slår ut olika våglängdsområden. Varje skikt tar hand om sina egna våglängder. Det gör att ett föremål, exempelvis en bil, kan förbli oupptäckt när motståndare är på spaningsuppdrag.

Och på en oerhört viktig dag året 2006 publicerades att företaget kammade hem en stororder värd 147 miljoner. Grattis företaget!

Stealthar iväg på min broomstick och beställer ett exemplar av osynlighets-outfiten bums. Skönt att slippa den kliiga foliehatten.

-nu skall jag bara fundera ut vilken våglängd som går snabbast för eterbruset också, samt med vilken ljusabsorbearande kontra reflekterande färg jag skall måla om mitt hus med.

Uppdaterat 2008 04 23

jag har funderat på det där med våglängder och freqvensomfång. Och kommit fram till att om jag ska kunna kunna ha överblick och någolunda bra upplösning i argusögat,  good field of view.   Då måste tokan färdas i ett frekvensomfång som ligger någonstans mellan 30 Mhz till 60 mhz.

Men då har jag så klart inte tagit hänsyn till  osäkerhetsprincipen inom fysiken. Kanske jag vibrerar upp mig ända till 66 terahertz.  Beror  på stämningen det  😉 det är ju så mycke konstiga schackspel igång, fast det är klart en del kanske spelar Dam.

Nu ska jag grubbla lite på C3I stegen hur den kedjan ska se ut. Det handlar lite om need to know och handhavande rutiner. Uppgraderar mig själv med en bra antenn så länge så jag kan hålla koll på illbattingar. Och jag väljer att tro att för mycket sekretess liksom för mycket makt kan vara korrumperande..

Hastar och flyger vidare med min foliehatt, återkommer ska mata flugor och tämja några spindlar.  

Tindra 66 Terahertz 😀

Uppdaterad 2009 04 02

Måste uppdatera dyktigt för nu har det hänt grejer med Skak och Braket skriver the new scientist.

Samt att Nordkorea gör sig redo för ”dömheter” tror några. Jag också faktiskt eftersom jag tror det finns Honest Johndelar kvar sen förr. Usch tror jag kastar bort mobilen och stänger av radion.  Jag ska inte heller mickra äggen jag löver.

Bara de inte grejar i de dära djuphavsgravarna nära  Australien och provskakar lite med lågfrekvent surr.

Var lite konstigheter där i samband med tsunamin då det lossna lite issjok och berg.  Men pingvinerna klarade sig.

ELECTROMAGNETIC pulse weapons capable of frying the electronics in civil airliners can be built using information and components available on the net, warn counterterrorism analysts.

All it would take to bring a plane down would be a single but highly energetic microwave radio pulse blasted from a device inside a plane, or on the ground and trained at an aircraft coming in to land. (läs hela genom att klicka på det röda)

Maria Maria med Carlos Santana.

4 Responses to BLI OSYNLIG MED NANO ENLIGT FMV MODELL

  1. Lövet skriver:

    Ett föga känt faktum är att materialet redan verifierats av försvarsdepartementet. Sten Tolgfors har nämligen fått en kostym av materialet och som alla kan notera så saknar han fullständigt utstrålning.

  2. Vid ny verifikationstest har ett detekteringsinstrument upptäckt präktig rödförskjutning i bakgrunden. Fler tester återstår för säkerhets skull. 😀

  3. Lövet skriver:

    LoL!!!

  4. Nu ni, är det skak och brak och lågfrekvent surr på G skriver the New Scientist. Så jag uppdaterar väl osynlighetsmanteln för nu är det åka av överallt verkar det som.

    Och så var det kycklingglasgruset.

    Men att inte FRA-lagen kunde förstå att det skulle hända något med fjäderfäa i påsk. Ja det va ett påskägg jag inte tyckte om i alla fall. Usch! Hallå herr skalman var är du? Hallå Herr Bodström var är du.. Hej så länge

    Förlåt ni tvättar vittvätt. Då ska inte jag störa.

    ELECTROMAGNETIC pulse weapons capable of frying the electronics in civil airliners can be built using information and components available on the net, warn counterterrorism analysts.

    All it would take to bring a plane down would be a single but highly energetic microwave radio pulse blasted from a device inside a plane, or on the ground and trained at an aircraft coming in to land.

Kommentera

