RYKTEN SÄGER ATT EN GENERALSTREJK PLANERAS I BURMA.

https://i2.wp.com/www.tindra66.sprayblog.se/upload/BURMA_OM.jpg

-hittade en blogg via norska Aftenposten där man kan läsa att oppositionen nu kanske planerar en generalstrejk någon av de närmaste dagarna.

Jag hoppas vi kan försöka snoka reda på när och kanske visa vår medkänsla

Läs det här viktiga blogginlägget och jag har kommenterat med vårt brev på engelska.

Läs aftenposten här vars rubrik är Forbereder massiv streik i Burma

Klicka och Läs Daily Mail här.. de skriver bla om Englands koppling till Burma.

Kanske vi borde tala med Primeminister Brown och efterfråga det jag kallar accountability.
.

klicka läs mer här..

Här är en länk med skrämmande bilder som jag hittade via dojan som kommenterade hos mig så tack för tipset…Klicka här obs varning starka bilder,,

Kommentera

