BLINKANDE STJÄRNOR OCH SAMARBETSDYNAMIK

Lövens sjö lägger sig 10 01 03

God fortsättning och jag hoppas ni får ett inspirerande 2008.

Och får ni långtråkigt kan ni alltid besöka Samarbetsdynamiks hemsida Där hittar ni många intressanta rapporter som kanske kan ge upphov till nya inspel och olika varianter på dopp i organiserings och ledningsgrytan.

Och så vill jag delge er en möjlighet att skåda stjärnan i det blå…

En otäck form av tystnad är nog vad CIA håller på med när det gäller smusslandet av videoband och deras förhörsteknik och jag tycker vi har en parallell och det är hanteringen av Tsunamibanden…

9/11 Panel Study Finds That C.I.A. Withheld Tapes och det är väl så att makt och överhet bara vill att det skall vara listiga rävar som vaktar hönshuset, och David Remes försvarsadvokaten i CIA fallet med de bortraderade videobanden sa så här

Plainly, the government wants only foxes guarding the henhouse,” samt the government could not be trusted, based on its trackrecord” så jag avslutar med..

Sanningen är att alla med makt måste granskas. Samt det vore befriande att få höra någon makthavare eller politiker säga tre små ord som jag tycker används alldeles för sällan. Nämligen jag vet inte, eller jag är osäker.

Judge says no immediate ruling on Guantanamo tapes inquiry

9/11 Panel Study Finds That C.I.A. Withheld Tapes

SAMARBETSDYNAMIK


KUNSKAPSABONNEMANGET


Och glöm inte de svarta svanarna , håll utkik efter dem de är sällsynta och vackra.

Americas secret war Ang irakkriget och andra intelligenta underrättelser.. stratfor.com

2 kommentarer till BLINKANDE STJÄRNOR OCH SAMARBETSDYNAMIK

  1. Annica skriver:

    Tack för tipsen!
    Ha en mysig jul!
    Kram

  2. uppdaterad med nya bilder 100104

Kommentera

