OLÄMPLIGT ATT DRIVAS AV HÄMD DÅ MAN ÄR POLISSTUDERANDE?

Uppdaterad 20100214 bilden finns på Fryxellska skolan.

Är även bekymmrad över de brister som uppvisas rent generellt hos polis och de senaste tidens händelser ex Hornstullfallet och Jesper

——–

Läste Lokaltidningen nu om en kvinna som bloggat om hur mycket hon hatar knarkaren som körde på henne. Nu är hon antagen till Polishögskolan och har varit avstängd under utredning.

Kollegor har reagerat och hon verkar vara full av bitterhet, förståligt men drivs man av hämd ska man som person inte söka sig till polishögskolan.

Jag fördjupar mig inte idag utan återkommer på måndag, måste reflektera på det här. Och även det här Tusentals oskyldiga registrerade som misstänkta Ang Rationell Anmälnings Rutin. RAR

Datainspektionen, DI var kritiska och och sa nej till att använda information ur detta register till andra ändamål. s.k samkörning .Det gläder mig, alltid något.

Läs NWT Nya Wermlandstidningen, Påkörd av knarkare nu vill hon hämnas som polis

Proposition 2002/03 :144 övergångsbestämmelserna till polisdatalagen m.m

One Response to OLÄMPLIGT ATT DRIVAS AV HÄMD DÅ MAN ÄR POLISSTUDERANDE?

  1. […] Jag lovade att jag skulle återkomma ang. polisstudensbloggerskan, här i Värmland och jag har funderat hela helgen fram och tillbaka.   Tidigare inlägg här. […]

Kommentera

