MITT BLOGG LJUS FÖR ENGLA OCH PERNILLA!

Ljuset Brinner för Engla och Pernilla

Ljuset Brinner för Engla och Pernilla

Mitt bloggljus för Engla och Pernilla!

– mina tankar finns hos Englas familj, poliserna och hela Stjärnsund.

Samt Pernillas familj och alla andra som upplever sorg och smärta.

Bloggljuset brinner  även för dem som kanske återupplever egna trauman i samband med  det ofattbart tragiska som hänt.

 

Här är länken till englas mammas blogg

4 kommentarer till MITT BLOGG LJUS FÖR ENGLA OCH PERNILLA!

  1. Uno Nilsson skriver:

    Stämmer med ljuset. Det brann även här under kycklingmåltiden med tre unga vänner till vår Max. Bloggsvar:
    Tindra – Operativa Rådet. Låter skitfarligt. För nån. Som CIA, ungefär. Fattar dock vad du menar. Helheten saknas. Helhet saknas i nästan allt som Aliens gör. Småfix här, småfix där, varje fix motverkar det andra. Jätteskumt egentligen. Ta från järnvägar och lägga på vägar en sån sak. A-kassan är en annan. Facket och snacket om svenska modellen en tredje. Aliens jobbar stenhårt på att riva ett bygge, men inte bygga upp igen. Skogen är väl den löjligaste, ta bort skogsstödet och sen lägga tillbaka det igen. Tänker dom en kvart i taget eller? Det enda som är säkert är att pengar flyttas från fattiga till rika! kram

  2. Hej Uno..

    Jag håller med dig i att helheten saknas men det gjorde det även på Göran Perssons tid..

    -så jag tycker att där är våra rikspolitiker lika goda kålsupare..eller qickfixare..

    Däremot tycker jag vi ska glädjas åt att riksrevisionen gett Alliansen en liten reprimand.och påtalat vissa brister i redovisningen läs här.http://www.riksrevisionen.se/templib/pages/NewsPage____1761.aspx..
    Karin Lidell efterlyser mer öppenhet/transparens. Därför får ljuset brinna även för denna Riksrevisor. Jättebra med mer sådant! Men media är lite tysta om det ,,tystnaden talar!

  3. Uno Nilsson skriver:

    Bloggsvar: Riksrevisionen gjorde bort sig när det gäller u-hjälpen till Afrika. Å andra sidan är det skillnad mellan att vara genomskinlig och transparant… Kram

  4. då har jag tänt ljuset igen..

Kommentera

