MISSTANKE OM STEKAR AFTON IKVÄLL- NU SKA NI FAN FÅ DANSA TILL FUNKY DISCO 77

Bobby Patterson – I Got A Suspicion (1977) Funk/Disco Rör på er nu!

Det är sådant groove jag är uppväxt med.  När jag sprang nere hos Sidney och funkade loss! Så dansa på och lär er perspektivväxla….😀

2 kommentarer till MISSTANKE OM STEKAR AFTON IKVÄLL- NU SKA NI FAN FÅ DANSA TILL FUNKY DISCO 77

  1. Uno Nilsson skriver:

    Skiter i discon, har en grabb på 21 en våning upp. Tack ändå. Från min blogg; T
    indra- du tindrar verkligen, undrar över vanliga människor som tvingas bo i Irak. Nu handlar det om vem som ska ha oljan, tjäna ´pengar på de fattiga i Irak. Har jag liten känsla av magproblem, eller? Bra kommenterat, håller som alltid på dig! Baba

  2. Bra där..ja du har nog rätt känsla klart vi får ont i magen.Och jag skrev förut att för att det skall bli spänst i freds och konflikt tugget måste tuggaren med bisittare inneha 3200 akademiska poäng i varierande fält.

    För det hjälper så bra med vetenskapliga rapporter som ingen läser.. mer än jag då..Och den fattige i afrika indien eller eller någon annanstans han kan ju också läsa!? Så alla pengar som satsas på vetenskapliga rapporter och andra tänktanksdokument går verkligen till rätt sak eller ska vi tänka om?

    Undrar om någon ekonom med spänst i siffersinnet funderat vad alla dessa rapporter kostar och om det också skulle kunna vara en form av suboptimeringsfaktor inkluderad här.

    Ett litet tänk om medan jag spisar disco och stampar takten.

Kommentera

