ETT BREV FRÅN KOLONIEN FRÅN EN RASEN BLANDRAS


Jag är tvungen att lätta upp stämningen appropå brevhemligheter och FRA lagen /Lex orwell och mjölpåvars agendor..

Men jag tycker inte att de som nu röstar för förslaget skall orera om integritet i varje fall inte personlig. Och inte i folkviljans palats efter att ha trixat med semantiken.

Och 2010 ska de strykas och röstas bort från från sitt mandat. Det är dags att ge andra en chans. Jag tror det finns andra som besitter bättre politik mognad istället för att nära sitt ego! Och som Pär Ström säger, det är vi som äger staten inte tvärtom

För mig är inte  legitimitet i FRA förslaget detsamma som dess legalitet. 

Ni får klura själva hur jag tänker! Jag är ju lite kört i fatta, och foliehatten gör att bruset inte når fram. Jag har bara IQ på 60. Blodsarvet ni vet. Mums för insamlarna av min handel och vandel.

https://i1.wp.com/www.tindra66.sprayblog.se/upload/B_ush_Eavesdropping.gif

https://i2.wp.com/www.tindra66.sprayblog.se/upload/USA_Boop.jpg 

läs gärna AVLYSSNINGSINFLATIONEN FORTSÄTTER US STYLE

*Ras: Rasen blandras. Rasar omkull ibland. Rasande grann i min ungdom. Rasande läsarsiffror på AB och WP blogg.

* Politik: Korskopplad ibland väldigt autonom, men aldrig osund autonom.  Ilsk emellanåt.

* Hälsa: Mentalsjukdom som blosdarv i flera generationer. Rörlig karaktär, inte rörig, rörlig sa jag.

* Skulder: Absolut. Levt livet ju! Blev dyrt. Finns i kontrollantens svarta bok/ böcker/ register.

* Kön: Sist i alla köer.  Får aldrig komma förbi men tålmodig, uthållig och modig. Rask villig och duktig som ett tidigt arbets intyg gör gällande.

*Bakgrundskontroll:  Knepigt förflutet mycket osäker, potentiell fara, risk hot, men ser även möjligheter och nyfiken. God drivkraft.

* Fackligt aktiv: Lärser mycket facklitteratur.  Ingår inte i något fack. Får inte plats i besticklådan eller andra fack. Fackförening nix.  Inga pengar inte råd.

* Sex. Ingår i personnr. Vid stabilt mentalt tillstånd gärna sex om det finns att få tag på. Ingen fixering.

Kommentera

