KLARSPRÅK ANG FRA-LAGEN OCH VUXENMOBBARNA


*varning texten kan uppfattas som stötade för känsliga. Frank Zappa’s låt Fuck yourself!

Ångestreducerar via en psykoprocess. För mitt eget lärandes skull. Kan inte sägas tydligare än vad videon representerar.  Jag måste få ut vad jag känner.

Sten Tolgfors leker med ord i syfte att mörklägga FRAs kartläggning av vanliga svenskar. Det skriver i dag 13 forskare och signalspaningsexperter i en replik till försvarsministern i newsmill.

Alliansen verkar nu vara en organism med stora sociobehov som inte mäktar med den ostrukturerade miljö som bloggsofären som psykogrupp representerar. Sociobehoven har övergått till mobbing för att försvara sin egen system och driftsångest.

Det finns inte ord för vad jag tänker angående  vuxenmobbingen från de s.k. lyssnande poserarna posörerna i Rosenbad som vi såg på tv igår.  Så jag klipper in text som jag tycker passar för jag är så arg att jag är helt blockerad.

Idag fattar vi inte plakaten och går ut på gatorna och skanderar när vi vill protestera. ‘Den tiden är för alltid förbi.

Idag läser vi på, gör analyser och utbildar oss på nätet tills vi till och med vet mer än de experter som tillverkar underlagen för riksdagsmännens beslut.  (Bägge citat källa newsmill)

Riv upp gör om gör rätt.

Kopierat hos Emma på Opassande

Vågorna efter avslöjandena om partipiska och mobbning i riksdagskorridorerna fortsätter att skölja över oss. Bland andra har bloggen Onsdag skrivit och återgett exakt av vad som sades till Karl Sigfrid. Andra som bloggar om FRA: ZacProfessorn, blogge, DN Ledare, Stefan Hallgren via Newsmill,

Det progressiva USA, Badlands Hyena, Erik Laakso, Håkan Larsson, Mary Jensen, Christopher Kullenberg, Argast.nu, Steve Lando, Alliansfritt Sverige, Gustav Nipe.

Dokumentären finns också som torrent.

Andra bloggar om: , , , , , ,

Kommentera

