NU ÄR DET SLUT PÅ ”BOCK OCH TIG” REGULATE!

PIRAT-SKALLE?

PIRAT-SKALLE?

Nu  laddar jag inför kvällen. Debatt med Janne Josefsson. Nu hoppas jag att det går bättre än i FRA lag’s programmet.  Jag kommer att skärskåda Johan Pehrson. Varje litet uttryck och mickrosignal kommer jag att lägga in i min minnesbank.

Jag såg honom hos Robert Aschberg och det märktes att han var osäker bakom ”tv-ratten” 

Ja ibland får man som sagt köra upp igen efter ha kört för fort och mot röd gubbe. Och sköter sig inte Janne så kommer jag att skicka en handskriven hälsning till honom. Vi har talats vid förr han och jag och om allvarliga saker.

Lycka till Janne med redaktion  önskar jag och ”batongbrudarna”  Felicibelle.

Och kom ihåg nu är det slut på ”bock och nig” och skadlig tystnad. Vilka frågor får vi inte missa i afton 

Johan Pehrson (fp), rättspolitisk talesman

Joakim Hansson, filmproducent

Johanna Nylander, bloggare och ledarkrönikör

Christian Engström, vice ordförande piratpartiet

Gustav Almestad, musiker

Och för er och alla andra som följer fildelnings och upphovsrätts-debatten spelar jag och mina döttrar ”Regulate 2007”  orginal med Warren G nu 2pac och Nate Dogg.

De som kommenterat bloggat länkat och skickat in frågor är bla  Stoppa ipred

Mickael Nilsson  Jens O  vakna Alliansen Ett otygsfunderingar och betraktelser Piratpartiet 

Erik Josefsson Vänsterpartiet Bryssel fildelning och upphovsrätt Opassande mina moderata karameller

Andra som bloggar och jag kopierade det från Mary. Tack. , , , , , , , , , , , , ,

Kommentera

