LITE KORV BOOGIE WOOGIE och IPRED2

betty_ice
– varför inte en Korv boogie woogie nu när opassande är utanför sin domän  

Ipred 2 skrämmer mig och det är väl lika bra att outsourca ordentligt.  Och ska vi ha politisk skallgång på the ”society of misbehaved” så tycker jag att lagstiftarna kan privatisera hela polisverksamheten.  Hinner inte loda just nu eftersom jag faktiskt frångått min princip och gått med i stasi 2.0 boken 

Homo politicus är alltså på väg att införa ”Stasi 2.0”  och  Neo Custodias Vigilante 2.0.  Känner därför att jag börjar bli hungrig igen. Det efter en viss tids fasta från ”Korvfabriken” och andra korvgubbar..

Kommer igen nästa vecka eftersom jag har varit tvungen att vila min tänkapsel efter allt Brus 

Tillägnas alla er som så ihärdigt skriver och bekämpar dumheterna! Tack för all bra info. Ni är fantastiska!

Idag ska jag göra korv med pepparotssås, tror jag, vet inte.

, , , , ,  , . Kopierat från Jens O Tack för det.

Något nytt att lära 

Matrixpklipp och gruppen Fluke med låten ”slap it”

Kommentera

