ETT LJUS FÖR HELENE ”alter ego”

tindra66original3f

Mitt bloggljus brinner för Helene /alter ego.  Läs hennes gripande berättelse och sista inlägg.

Vila i Frid , omtankar till övrig familj och vänner och bloggvänner.

9 kommentarer till ETT LJUS FÖR HELENE ”alter ego”

  1. madonnan skriver:

    Så vackert.

    Och ändå finns hon kvar; med alla sina skrivna ord…

    Kram

  2. Kram tillbaka har varit hos tonårsmorsa och hälsat på.. vi ska hedra henne och jag tänker i alla fall gå till henne och läsa när andan faller på..

    och så gillade även hon Betty Paige bara en sådan sak…

  3. tonarsmorsa skriver:

    Tack för dina fina kommentarer. Jag visste inte att det skulle göra så här ont… Kram och värme! ♥♥♥

  4. jag förstår att det gör skitont.. många omtankar Till dig och er som sörjer i bloggosfären nu!!!

  5. tonarsmorsa skriver:

    Tindra-Annette Broström: Jag hittade Margareth´s länk på bloggportalen:
    http://margarethosju.ning.com/main/authorization/signIn?target=http%3A%2F%2Fmargarethosju.ning.com%2Fmain%2Findex%2Fdetail%3Fid%3D2120015%3ABlogPost%3A10081%26
    men eftersom det inte går att komma in där utan inloggning, så har jag inte länkat till hennes blogg. Vet du om hon har någon blogg utan inloggning där hon skrivit om Helené så kan jag länka till henne också?

Kommentera

