THE BELOVED TILLÄGNAS EN BELOVED. R I P J.B

Den här dagen har varit tung. Började imorse att jag skällde på dig J.B. Jag var arg för du skulle varit här nu. Du skulle ha träffat Oscar S ochblogg gänget. Jag hör ditt skratt.

J.B vi hade kunnat göra en hårvisning där vi kunde byggt in foliehatten under håret i konstfulla håruppsättningar.  Du hade älskat ett pirattema ala Stevie Strange och andra hyss..

Jag har skrivit ett brev till dig som finns på min facebook sida. Och här spelar jag culture club och ”the beloved” för dig eftersom jag vet att du och Boy George kände varandra då det begav sig i London.  the beloved spelade vi hos dig då jag har på mig de vändstekta äggen tröjan. Tur vi tog kort för jag har det kvar..


the beloved


Boy George och Culture Club..

R I P  J B, LoL xxxxxx

Kommentera

