NI STÖTTAR VÄL MUSIKHJÄLPEN 90 1950 – 6

Dom är så fina där i bubblan och det är synd att jag inte är i Malmö så jag kan skaka bössa.  Minns insamlingarna med röda fjädern.

Egentligen skulle jag velat ha en insamlingsbössa här i Sunne för att hjälpa till  men det får bli så här och självklart har jag bidragit med en slant efter min förmåga, alla bäckar små!

Hjälp 67 miljoner flyktingar  90 1950 – 6  Radiohjälpen!

Lyssna till min favorit och nostalgilåt Baker Street med Undercover
undrar vad mina vänner därifrån gör nu? Paul Richard och Jerry?

2 kommentarer till NI STÖTTAR VÄL MUSIKHJÄLPEN 90 1950 – 6

  1. Otyg skriver:

    Direktsändningen från studion är dessutom utmärkt som snart-sovdags-tv och frukost-tv enligt mig 🙂

    Gillar dessutom idén skarpt, tror den funkar bättre än alla dessa galor (som dessutom står mig upp i halsen).

Kommentera

