TRAFIKANTBRUS OCH ASSISTANS FRÅN TINDRA66

RUN ALONG WITH CAPTAIN JACK RIGHT LEFT LEFT RIGHT

Då är det dags för Julhelgen. Många av er stökar runt och stressar.  Jag hade tänkt skriva ngt halvklychigt. Ville tala med er  bellskurvan marknadsdominans, innovatörer, apor och  early adapters samt chasm.

Men jag avstår från det twittret ang sociala media. Det då jag befinner mig i mainstreamdeltat för att röja upp lite.

Jag hoppas jag får se  mer av dessa innovativa missionärer efter julhelgen, det så vi kan ge ”laggardsen” i Rosenbad en riktigt god match i deras drillmanege. Till er alla från mig alla vill jag bara säga ett enda ord TACK¨och glad påsk.
För er spelas Run along ”captain jack”.. left right right left.
5 Responses to TRAFIKANTBRUS OCH ASSISTANS FRÅN TINDRA66

  1. Jens O skriver:

    Precis vad som behövs, så här dagen före. En uppryckare så man inte somnar in. 😉

    • Hej Josef och tack för alla länkar. Grattis i efterskott på din namnsdag. Jag sitter inte uppkopplad på helger etc så jag har därför inte kunnat svara dig förrän nu.

      Hoppas ditt julfirande har varit bra. Och ett riktigt gott slut och nytt år till dig. Var rädd om dig.

Kommentera

