ALTER EGO GJORDE BÅDE INTRYCK OCH AVTRYCK, SPÅR I SNÖN AV MARGARETH OSJU TILLÄGNAS EN SAKNAD BLOGGVÄN!

ALTER EGO-HELENE. HENNES RÖST GJORDE INTRYCK OCH SATTE DJUPA AVTRYCK I BLOGGOSFÄREN.

ALTER EGO-HELENE. HENNES RÖST GJORDE INTRYCK OCH SATTE DJUPA AVTRYCK I BLOGGOSFÄREN.

Det är en svår tid för hennes nära och kära och även oss bloggare.

Läs Tonårsmorsas Vår bloggvän begravs på måndag

Kopiera gärna bilden och hjälp oss bloggare att hylla henne på måndag då nära och hennes käraste  ska samlas i en den svåra stunden för att ta förväl.

Omtankar till er alla från djupet av mitt hjärta  och hon ska ha med sig en Fröding där på den stig hon nu vandrar och sätter nya avtryck.

En Vintervisa.

Jag sörja , jag sörja, jag sörja väl må,
ty stjärnorna så kalla på himmelen gå
och frusen och kall är hela världen.

Och människorna de kämpa i drivor och snö och vandra och gå och förfrysa och dö,vart vandren I, vart leder denna färden?

De tycka sig se ljus långt på villande stig ,de skynda, de tänka de snart få värma sig och finna goda vänner i gårde.

Och kommer en i vägen, så slå de honom ner, och domna sedan själva och vakna aldrig mer,

I människor, varen intet så hårde!

(Gustaf Fröding, ur Gitarr och Dragharmonika)

3 Responses to ALTER EGO GJORDE BÅDE INTRYCK OCH AVTRYCK, SPÅR I SNÖN AV MARGARETH OSJU TILLÄGNAS EN SAKNAD BLOGGVÄN!

  1. Tonårsmorsa skriver:

    Jättefin bild och fint inlägg. Jag ska lägga ut bilden på Måndag. Kram!

  2. tack min vän jag lägger också ut då håller på att lägga ut på spraybloggen nu oxå och den finns på aftonbladet..

    Sköt om dig nu.. jag förstår det är svårt..hälsa de andra bloggarna som sörjer..

  3. Jens O skriver:

    Ett fint inlägg Tindra och ytterligare grafik av Margareth. Även om jag inte var bekant med Alter Ego, skall hennes minne hedras. Det är minnet av hennes inlägg som skall ihågkommas, inte den tragiska döden.
    För hennse del, är det nu över. Nu är det dags för de nära och kära att sörja, komma till ro och minnas det som var dem kärt. Glädjas över de minnenas fotspår, som Alter Ego lämnat efter sig.

Kommentera

